torsdag, december 11, 2008

Vårdcentralen & Julmarknad

Ja då blev det en tidig morgon i morse för att hinna ringa vårdcentralen så for som möjligt så jag skulle få en tid, Fick iaf en tid på förmiddan så nu har jag varit på undersökning och diverse provtagningar( hatar att bli stucken går bra att ta prover på andra men när det kommer till att det är mig dom ska tas på så blir jag som ett litet barn) så bara hoppas på att dom hittar nåt på mina prover så jag får veta vad det är för fel för så här kan jag ju inte ha det längre. Har ju ändå varit dålig sen minst 13 november.

Efter mitt lilla läkarbesök så blev det en tur med Kim på stan för att handla sista julklapparna, så nu är dom klara:-) bara inslagning kvar :-D

Åkte till mamma och sen var vi till ökna på öppethus och julmarknad :-) hitta inte så mycket men köpte honung och ett par blommor som jag ska försöka få till nån fin grupp av.
nån dag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar