onsdag, december 17, 2008

läkarbesök

Ja då var jag på vårdcentralen i dag igen då som jag sa i förra inlägget. Hände inte så mycket nytt där undersökning och massa nya prover och fortfarande vet jag ingenting om vad det är som är fel på mig:-( Känns iaf skönt att jag haft kontakt med 3 bra läkare nu som faktiskt lyssnat och att dom tar tag i det och utreder vad det är för fel.
Gick upp till jobbet direkt efter läkarbesöket och lämna mitt nya sjukintyg och så där, kolla över mitt schema och gjorde lite ändringar där oxå, träffa alla mysiga jobbar kompisar oxå det där är verkligen en toppen arbetsplats och saknar att jobba nu och alla jobbar kompisar och alltär ju tråkigt att va hemma ju, men funkar ju inte att jobba och jag orkar ju inte heller just nu tyvär.

Efter läkarbesöket och jobbet så var jag en kort sväng till Ida och sen så har jag bara plockat hemma satt i hopp hyllan jag har köpt på IKEA och ställt uppden i köket:-) blev jäte fint enligt mig själv nu är det bara tapeterna och skåpen och allt sånt det är fel på.

Har pratat massor i tfn oxå med massa folk helt otroligt vad många timmar jag kan använda bara till tfn pratande när jag är hemma men blir ju så rastlös. Har även suttit en del på msn.
Fått tillbaka lite bilder som Diana fixat till lite till mig, tack så jätte mycket dom kommer passa jätte bra.

nu ska jag se om jag kanske kan lyckas få lite sömn oxå i natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar