lördag, december 13, 2008

Julgran

Idag så har vi varit och hämtat julgran. Mormor, morfar,moster, Stefan, Marcus osså hela vår familj oxå då såklart ( utom stackars simon som legat hemma och sjuk) till och med lilla Casper fick följa med, var ju kanske lite kul för han att få lite frisk luft oxå.
Blev att åka på släp efter bilen upp i skogen alla hitta sina granar ganska så fort helt otroligt att det kunde gå så fort trotts att vi var så många.


Min gran

Efter vi kommit tillbaka till gården med granarna så blev det glögg och lite lusse fika :-) Innan alla åkte hem med sina granar.

Slutade med att jag kim och Ida blev kvar över middan oxå, var riktigt skönt att slippa tänka på den när jag kom hem sen, åkte med Kim och Ida hem iaf eftersom jag åkte med mamma ut och alltså inte hade nån bil där.

I morgon så får jag hem min fina gran :-) perfekt det här ju ut och välja och sen få den levererad hem hehe tur man har snäl familj.

Kollade Beck nu när jag kom hem och nu så ska jag väll sova var det tänkt iaf.
Fler bilder från dagen finns på bilddagboken orkar inte läggaupp alla på två ställen, så besök mig även på bdb.

Nu så är det sov dags här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar