onsdag, december 10, 2008

Jobbig dag

Gjorde en pepparkaks deg på förmiddan, första gången jag gör en sån från grunden lite kul det hoppas bara den blir bra oxå.

Blev en lång dag på stan med lillebror blev det i dag men nu så är det inte många klappar kvar blir en ny tur i morgon om inget annat händer.

Pratat med mamma och sjukvårds rådgvningen i dag och enda som numera alla säger är att jag måste gå till vårdcentralen usch vill verkligen inte vill inte veta vad det är och vill inte genomgå undersökningarna. Vill bara må och vara bra har iof mått bra och mår egentligen inte dåligt nu heller men det betyder inte att min kropp mår så bra. Jag är nog mest rädd för vad en läkare skulle kunna säga. har hela tiden trott det är efter kuren jag blivit dålig gick ju på camebridge men har varit utan den i över 2 veckor nuså då borde det inte vara det sa dom i dag men vad är det då som händer med min kropp? Jaja iaf så har jag lovat massa människor att kontakta vårdcentralen i morgon bitti så det är bara att göra det då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar