söndag, december 14, 2008

Less

Blir bara så trött i bland måste allt och alla motarbeta mig jämt? Tur jag är en sån person som lär av mina misstag. jag ska inte be andra om hjälp med saker iaf för då blir det aldrig gjort lika bra att göra det själv även fast det inte blir lika bra då får jag iaf det gjort.

Om det är någon som läser den här bloggen som vet vem jag är får du gärna berätta det oxå för det vet snart inte jag, Jag orkar fan inte med all oro och allt ovetande längre. Jag vill ha klara besked och jag vill veta var jag har personer i min omgivning, var dom står om dom finns där eller inte. Var har alla tagit vägen när an behöver dom ?

ÄRLIGHET VARAR LÄNGST

1 kommentar:

  1. Jag finns här och det vet du gumman! Sviker dig inte eller går från din sida!!
    Kramar i mängder

    SvaraRadera