torsdag, december 25, 2008

Juldagen

Blev en ordentligt lugn dag i dag med en jätte sovmorgon, jag brukar ju gå i julotta på juldagen i v anliga fall men har ju mått ganska dåligt en tid nu och den där tiden på morgonen och natten och kvällen är värsta tiderna på dygnet så beslutet blev att låta bli och försöka vila ut istället.

Tanken var att jag skulle åka hem på förmiddan nån gång men riktigt så blev det inte då frukost / lunchen serverades först 11.30 ca sen fastna vi lite framför tv sen kom jag på att jag nog visst skulle följa med familjen på midda i kväll iaf en stund så så blev det. Åkte hem med mina saker fick lite hjälp av Filip och sen så åkte vi direkt till middan och mötte upp med mamma o resten av familjen. Jag och Simon avvek efter att vi fått i oss maten av lite olika skäl eller kanske var av samma skäl i grund och botten men iaf.

Nu har jag just kört hem mamma och allihopa för det kunde jag ju ställa upp på iaf tyckte jag.

Har just kommit hem och tänkte ta ochgå och lägga mig faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar