onsdag, december 24, 2008

Julafton

Då var julafton här, Blev en jätte god frukost med hela familjen (utom Kim och Ida) Innan det bar av in mot stan för min del. Fick en Julblomma av mamma och Gunnar som jag tog med direkt när jag ändå skulle till stan, så åkte hem och plocka undan lite och satte fram blomman:-)

Åkte till kyrkogården och tände två ljus och la en fin liten bukett hos pappa, saknaden blir lite större vid såna här högtider.

Var ner ochsa hej tilll lilla stackars Ida som fick jobba idag. Massa människor trotts att det är julafton men klart det är så att vissa ska resa runt lite även i dag.



Åkte tillbaka hem till mamma och han nätt och jämt byta om innan moster med familj kom. blev att fixa lite sen så börja Kalle Anka som enligt mig är ett måste att se, är ju tradition iaf för mig.

så kom även Mormor och morfar och sen till slut Kim Ida och Casper. blev massor god mat, vem vet kaske kommer ut nån bild från julbordet i morgon eller så.

När man sen var som mättast var det dags för julklappsöppning, jätte mysigt med brasa och allt.
Jag fick massor med bra julklappar är jätte nöjd med alla mina klappar har bara fått bra saker i år:-) lite kläder av kim och ida fick även en kalle tidning med en tamaguchi (stavas det så ?) av Kim och Ida en blender bland annat av mamma och gunnar rattmuff av simon högtalare av Filip och pengar av mormor och morfar det var ett litet utdrag orkar inte riktigt skriva allt men kanske kommer en bild på det oxå.

Nu så är det lite fika och små prat bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar