onsdag, december 03, 2008

Ullared.

Ja då kom vi äntligen till den här dagen som både jag och Ida väntat på så länge. bussresan startade 5.30 från nyköping och vi var tillbaka ca 23 så blev en riktig heldag. Vi hade en toppen dag i Ullared hitta mycket kul saker lite överallt och var inne på alla affärerna som ligger runt gekå´s oxå :-).
Men oj vad massa folk det var där och trångt och alla dessa vagnar överallt människor som kör på varandra med vagnar och folk som inte vissar nån som helst hänsyn, var ett helt företag för att ta sig fram typ men ändå jätte kul.

Tack Ida för en jätte rolig dag den får vi absolut göra om och göra till en liten tradition.

Orkar in te skriva så mycket mer om det här nu så återkommer med vad jag köpt och så i morgon när jag kanske är lite piggare. Nu har jag just kommit från Ida och Kim stanna där och prata lite innan jag åkte hem.

Nu ska jag göra nåt jag längtat efter ett par timmar, nämligen sova ska bli underbart skönt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar