lördag, december 06, 2008

suck och pust

Suck och pust.
Ja nåt får väll även jag skriva om den här saken då fast jag trodde jag skulle slippa det.
Ja även jag är less på tjaffs men varför måste man ändra allt då bara för att ens pojkvän råkar vara hemma helt plötsligt? Är det egoism att vilja bevara en tradition man haft i flera år?
Som tex att det skulle vara bättre eftersom han oxå kanske dricker då om ni kommer hit och då tar ni er inte hem jo tack du, jag vet ju redan innan att jag SKA dricka vin inget kanske ens och ja tar mig ju inte heller hem då, om han hade jobbat hade katten varit ensam i kväll så där blev det inte heller nån skillnad.
men jag tror vi tar och skippar planerna helt då om det är så du känner för det här för som jag sa " mig umgås man med för att man vill inte för att man måste."

Men här tycker vi helt olika du tycker ditt förslag är bäst men jag tycker mitt är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar