söndag, december 14, 2008

City gross och fototrams

Usch vilken extremt värdelös onödig dag det varit i dag. visst den började bra och lugnt med en liten sovmorgon iaf. Och mamma, Gunnar och Simon kom med min Julgran :-) den får stå på balkongen ett tag framöver nu innan det blir dags att ta in den där den ska vara troligtvis blir det i slutet av veckan. Sen var mamma och jag ute vid citygross och där omkring och hadla och kikade lite gran va trevligt det med.

Men sen kom jag hem och fick tok ont i magen och visst jag borde kanske vara van nu har ju ont hela tiden mer eller mindre men nu var det mer än mer. Hade inget att göra och allt var bara så tråkigt och det underlättar när jag har lite att göra iaf. Sen ringde Patrik så då blev det lite bättre igen ( saknar massor ).

Nu så stör jag mig bara på att jag inte får ihop mina bilder som jag vill ha dom det kan iof bero på att jag inte har nåt bra fotoprogram och inte heller fattar ett skit av det jag har.


Idag så fyller min lilla Leo Blue 1 helt år tiden går så fort.

Nu så blir det att se en liten film innan sovdax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar