söndag, december 07, 2008

2:a Advent

2:a Advent och andra ljuset tänds :-) I dag är det andra advent och det innebar då alltså att man fick tända andra ljuset i dag, blev så fint så. är så mysigt att få äta frukost på söndagar nu när man får tända ett nytt ljus.
Blev ju inte allt för tidig frukost i dag då jag låg i sängen bra länge på förmiddan för lite trött var jag ju efter gårdagskvällen.
Den här dagen har det inte blivit mycket gjort, har väll plockat lite och äntligen fått arsle ur vagn och gått ner med gungstolen i källaren så jag har plats för julgranen sen när det är dags för det. Kände mig över huvudtaget lite trött på gungstolen så den blir nog kvar där nere nu ett tag, får väll se när den kommer upp igen om den gör det.

nu så är det dags att sova igen är absolut inte minsta trött en jag lär väll va det i morgon gissar jag på brukar ju alltid vara så när man ska jobba då är man hur morgontrött som hellst, men när man är ledig och får sova då vaknar man minnsan tidigt, lite klurigt det där hur det kan vara så men finns säkert en förklaring till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar