fredag, december 19, 2008

huvudvärk

Vaknade med en enorm huvudvärk i morse och feberkänla inte alls skoj. Tänkte att lite friskluft säkert är bra och gör att huvudvärken iaf försvinner så gick hem till Ida och Kim precis innan Ida skulle börja jobba osså följde jag henne till jobbet sen cykla jag hem, men icke hjälpte det mot huvudvärken så blev ett par alvedon och till att bädda ner mig i sängen igen en stund. Vet ju att det troligen är min sömnbrist som gett mig huvudvärken iaf så sova behövde jag ju. men ja inte heller det hjälpte så jag har fått dragits med den här värken i dag.

Har iaf pysslat lite hemma i dag oxå börjar bli riktigt bra här nu tycker ja nog.
var ner och prata med ida en sväng oxå osså var jag och handlade lite jag behövde innan jag ska baka.

Nu är klockan så där mycket igen och jag skulle ju upp tidigt i morgon men får väll se om jag orkar det men kan bara inte sova käner mig inte alls bra i kroppen och då går det bara inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar