onsdag, december 17, 2008

Med Ida

Har varit med Ida hela dagen :-) så nu måste väll ändå julklapparna vara klara tycker jag inte har vi väll glömmt nån ? Tror inte det. Fick med mig en del saker till mig själv hem ja egentligen var det ju inte jag som köpte nå klappar i dag utan bara Ida men blev nån klapp till mig själv iaf.
Är iaf mycket nöjd med dagen som iof kanske blev lite lång men har ju iaf varit bra.

Magen mår fortfarande inte riktigt bra och nu har den ju mått dåligt riktigt länge. Får se vad jag får för svar på alla dom prover dom tog förra veckan, har tfn tid i morgon btti ( eller ja det är ju idag eftersom kl är så pass mycket men jaja)

Nä är väll bäst att sova så man är vaken när dr ringer.

2 kommentarer:

  1. hej tjejen! Håller tummarna för att det går bra då doktorn ringer idag! Vi får höras under dagen om hur det gick för dig, jag smsar då min intervju är slut så får vi se om jag får tag i dig o om du hört något om provsvaren.
    kramar o lycka till

    SvaraRadera
  2. Hmm ja provsvaren har kommit men fick ju ingen bättre klarhet i problemet nu iaf men får se vad som händer nu kl 13.

    SvaraRadera