tisdag, december 30, 2008

Mysdagar

Ja osså var dom här underbara köna dagarna slut då :-(
Patrik kom i söndags kväll och vi hade lite mys kväll åt god mat drack lite vin och sen blev det film och tvspels kväll, jätte mysigt.

Vi har numera varit tillsammans i hela tre
månader oxå :-D Där kom vin delen in i bilden :-P.

I går så gjorde vi inte heller så mycket höll oss här hemma i lugnet, på kvällen så åt vi tjälknöl och hasselbacks potatis så gott det är :-)



















Idag ja vad har hänt i dag? vi åt en jätte god frukost. Va nere på stan en sväng, hörde visst att det var nån som var tvungen att ha öl till nyår ( INTE JAG )

Åkte på en liten utflykt och titta på den fina naturen oxå :-)

Nu har min lilla älskling åkt hem till sig och jag har varit nere hos Ida en stund och nu sitter jag bara här och känner mig mega ensam ( brukar göra det när jag umgåtts väldigt mycket med många ett tag och har blivit jätte mycket i jul och nu efter) :-(

Efter vad jag ser så är det nästan inga på msn heller så ja jag får väll sitta här själv då med ingen som vill prata med mig.

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År gumman! Och grattis till era tre månader tillsammans. Vad roligt att det går bra för dig/er och att det redan gått så lång tid, känns som om det var bara någon vecka sen du berättade för mig att ni var tillsammans.

    Vi får ta och ses snart tycker jag, läääääänge sen nu ju :(

    Nyårskramar från mig och Raul

    SvaraRadera
  2. Tack och gott nytt år till dig / er med. ja vi får väll försöka få in att ses nåt jag är ju lite bunden till att jag gärna inte åker så långt hemifrån nu när jag inte är bra även fast jag ska börja jobba nu så ja det får bli när ni är neröver nåt kanske.

    kram

    SvaraRadera