söndag, december 21, 2008

En kopia :-P

Fan jag fattar inte varför jag ska vakna så tidigt varje dag, vaknade jätte tidigt i dag med. men passade på att göra klart mitt jul gocis så nu har jag bara två saker jag ska göra lite mer av.
Gjorde en strut med godis till Kim och Ida sen åkte jag och hämta Ida så vi gick lite på gumsbacken och köpte lite saker som vi ska ha till julbestyr.
Körde Ida till jobbet och stanna och skvallra lite.

När jag kom hem sen kom jag på att jag kunde ju göra dumlekakor medans jag vänta på att Patrik skulle ringa och säga att han var på väg och så blev det och jag han bara börja med dom men klara blev dom och dom gick att äta.

I dag blev det plankstek till middag första gången jag gjorde det och det blev faktiskt väldigt lyckat mycket nöjd :-)

I kväll ha vi pysslat lite ( kopierat lite) osså såg vi lite på en film oxå :-)
Nu så blir det att gå och sova och kanske mysa lite, så skönt att slippa sova själv :-)

Sov så gott allahopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar