torsdag, december 04, 2008

Julfest

I kväll så hade vi julfest med jobbet. Jätte kul kväll med god mat, mycket skratt och humor och ett besök av Ida och Frida som fick oss att skratta ännu mer, dom är för kul bara.

Vi hade ett litet knytis så alla tog med sig en liten del till julbordet så blev det ett jätte julbord med massa gott :-) osså kom ju självklart tomten oxå ( alla hade fått köpa en julklapp att lägga i säcken) och delade ut klapparna.

Min plan har ju hela tiden varit att jag skulle ta bilen ner och var helt nykter( jobbar ju även i morgon dag) men efter att fått reda på på dagen att jag från och med 1 februari har en tjänst på lasarettet så var jag ju bara tvungen att fira lite ju så blev ett par öl och lite glögg.

Nu har jag just kommit hem, hade sån tur att jag fick åka med en jobbarkompis som oxå bor här i området så då slapp jag ju gå :-) Nu är det natti natti för mig för ja det är ju jobb i morgon som gäller så vill sova lite innan dess.

2 kommentarer:

  1. är sotis på dig, vill också gå på julfest. alla får gå på antingen julbord eller julfest på sitt jobb eller på den kurs/utbildning de går. men själv får man inte göra det. knappt det blir något ordentligt julbord på julafton för min del :( så förlorar det helt i år verkar det som. Så avis på dig gumman

    SvaraRadera
  2. Ja jo julfest eller julbord hör ju julen till. Vi får tacka vår jättebra fest komite på avdelningen som gjorde den här festen så kul, dom brukar ordna fester lite då och då.

    SvaraRadera