måndag, december 08, 2008

Stan & klappar

Vaknade i natt och var jätte pigg och trodde klockan var snart dags att gå upp men så när jag titta vad klockan var var hon bara 03 så var bara att vrida och vända på sig och somna om, var dock väldigt trött när jag sen skulle gå upp.
jobbade dagtur i dag. Efter jobbet så var jag med Ida på stan så nu har jag köpt två julklappar til och sett ut en som jag ska köpa oxå så har ju iaf kommit en liten bit på väg :-) kan ju inte skriva här då jag köpt till bland annat en av mina trognaste läsare så får ha det helt för mig själv helt enkelt.

Var hem till Kim och Ida sen en liten stund tog lite av mina gamla bilder och la över på mitt minne så jag fick in dom på min dator nu. Deras stackars kisse har dom kastrerat i dag oxå och han såg så olycklig ut kan inte vara lätt att vara han och inte förstå nåt.

I kväll har jag fått upp mina julgardiner, blev jätte fint.

Nu är det sovdax så jag kanske är piggare i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar