måndag, december 01, 2008

1 December

Vaknade ganska så tidigt i morse så där vid 7 lagomt i tid för att hinna gå med mamma och Gunnar och gratta Filip och Simon.

Efter frukosten så blev det att måla klart mina tomtar, bild på dom kommer när jag sitter hemma vid min egen dator.

Åkte hem till mig en stund på dan och städade klart där och duscha och fixa mig tills att Filip sluta skolan och kom så åkte vi hem hit till mamma igen.

Nu så har vi suttit och lekt lite med Filip och Simons presenter Filip fick nintendo wii och simon guitar hero som det ser ut nu så gillar jag mog wii bäst, kan bero på att jag verkligen inte fixar guitar hero hur mycket jag än försöker även fast det är lättaste låtarna det gör mig bara deppig men wii var riktigt kul det.

Nu tror jag det kom lite folk som ska gratta mina bröder så ska kanske gå ner och vara trevlig och säga hej ist för att sitta här.
Kanske uppdaterar lite sen när jag kommer hem ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar