fredag, januari 02, 2009

VÄRSTA shoppinglistan

Då var jag hemma i min egen lilla lägenhet nu igen då.
Tog en liten sovmorgon i morse fast ja det var ju bara till och från mellan allt upp och ner springande :/
Blev en Promenad med mamma efter frukosten. Sen så tog jag mina saker och kte in till stan var och köpte nya blad till min filofax :-)
Nu så har jag fyllt i alla födelsedagar i den oxå :-D får se hur många jag har glömmt hehe började med att glömma min egen men det gör iof inte så mycket för jag tänkte ju ändå inte bli äldre iaf ;-)

Var en sväng ner till Ida oxå då jag behövde prata lite med henne men hon inte hade tid i tfn så då åkte jag ner till hennes jobb ist. Vi lyckades bestämma att vi skulle äta tillsammans i kväll oxå båda två var sugna på taco så då var det bara för lillebror att acceptera det :-P
Jag fick den underbara uppgiften att handla och jag tog på mig den utan problem men kom på sen när jag kom till affärn att ja just det i dag är det fredag och alla andra ska oxå handla, Usch.
Men nu har jag ju iaf handlat.
Nu har jag iaf skurit alla grönsakerna oxå så det är klart tills jag ska till Ida om en stund, Men nu så ringde den lilla söta ungen och då kommer det fram att hoppsan hon hade glömt att skriva ost på lappen, suck frånbörjan hade hon hälften hemma sen kom hon på att hon nästan inte hade nåt och skrev en JÄTTE lista och ändå har vi ingen ost hmm men det blir att köpa det när hon slutat så får hon med gå på affärn en fredag mohaha.

nä om man skulle sluta skriva här och vara lite social mot Patrik i andra änden av tfn kanske och snart måste jag ju åka med ju.
ha det bäst på er

1 kommentar:

  1. Hej! Nu har jag äntligen hittat hit! God fortsättning på det nya året! Kram kram

    SvaraRadera