måndag, januari 26, 2009

En rökfylld stad

Blev en tidig morgon i dag, åkte ut till mamma för att få lite hjälp att kolla på min bil. Fick lite frukost när jag kom dit oxå :-D Vi tvätta rent motorn och kollade igenom lite där körde ett litet varv kolla lite till. Så nu var det gjort iaf. Fick lite lunch hos mamma oxå lassange jätte gott tack tack.
bilden är lånad från sn.se
I dag så lyckades dom på riktigt nu på 4:e försöket så bran blue moon bar helt det har varit 3 gånger dom varit där och försökt tända eld förut men i morse började de nu brinna iaf och hela vår stad fylldes med rök. Att ingenting kan få vara fattar inte att allt måste förstöras. Hoppas nu bara dom kan få fast dom som ligger bakom attentaten. Kan inte bara vår lilla fina stad få vara fri från allt sånt här trams?

I kväll så har jag plockat lite hemma var ut med soperna oxå och det hade inte ens hunnit bli ett berg innen innan :-D dom som känner mig vet att jag hatar att behöva gå enda till sophuset och att jag drar mig för det så när jag väll tar mig för och tvingar mig dit brukar jag se ut som en packåsna med skräp... Men den här gången hade jag faktiskt bara två påsar en med soper och en kompost påse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar