söndag, januari 04, 2009

Film Film Film

Idag har det blivit en riktig film dag, har kollat på massor halvgammla filmer bara skulle egentligen städa och plocka bort julen men min energi har försvunnit så blev bara granen som delades i små bitar och åkte ut. fick andra funderingar i huvudet och när jag fastnar i nåt att fundera över så blir det inte ett skit gjort, blir så irriterad på vissa saker/beteenden i bland.................Jaja nu är det så här iaf.

Var med Ida en sväng på gums oxå men inget av det vi skulle ha fanns så klart, mycket irriterande.
Det är allt jag lyckats åstakomma i dag känner mig inte överdrivet duktig men det har varit lugnt och skönt. Nu tittar jag på en film på tv oxå så ja massa film.

och massa irritation....................... Så om det nu är nån som hade tänkt sig att prata med mig ikväll så råder jag er till att inte göra det för jag är nog mest elak nu pga irritationen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar