onsdag, januari 14, 2009

Löften

Jag har kommit på att jag har ju inte delat med mig av mina nyårslöften här det är av fler orsaker jag tycker inte alla har med dom och göra bland annat jag har tidigare bara berättat delar av det för en av mina vänner, Diddi som har koll på dom.

Den ena delen är en del jag inte tänker ta upp här för det är min privata ensak.
Alla mina löften har jag gett till mig själv och dom är för att jag ska må bra har jag tänkt.


Ja då var det 2 löften jag kunde tänka mig att dela med mig av här:

Första är att när jag väl får veta vad felet med min mage är och så, så ska jag ta tag i att försöka gå ner lite mer i vikt igen starta där jag slutade i december helt enkelt har ju inte gått upp nåt av det jag gick ner så det är bara fortsätta.

Det andra löftet är att jag ska inte spendera min tid på nån som inte är bered att spendera sin tid på mig oxå.


Så så stora löften är det inte men domkommer tillviss del förändra en del saker i mitt liv och jag tror även att vissa personer kommer att bytas ut genom det här.

2 kommentarer:

  1. Jag söttar dig i alla löften du har och ger framöver gumman! Finns vid din sida som stöd hela tiden dag som natt, i vått och torrt. Inte bara då det gäller löftena heller utan oavsett vad det gäller i ditt liv!

    Håller alla tummar och tår jag kan korsade för att allt ska gå bra för dig!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Det kommer nog gå strlande tror jag. Enligt mig själv är det ju egentligen inga svåra löften det som är svårast är nog hmm att gå ner i vikt tror jag eller hoppas det iaf för dom andra vill jag inte ska vara svåra iaf

    SvaraRadera