lördag, januari 24, 2009

Lugn förmidda sluta inte så lugnt...

Tänkte mig en lugn skön förmidda idag, vakna vid 8 satte på min ljud bok och låg kvar i sängen råkade somna om. Vakna igen vid ca 10 och börja om att lyssna på samma skiva. Gick bra en stund sen så ringde en kompis som inte mådde så bra, har inte träffat henne på ett tag nu har tydligen inte funnits så mycket tid.
Så ja min förmidda slutade med att jag hämtade henne på jobbetåkte hem tog en snabb dusch och sen satt jag med henne på Akuten och sen på KVA fram tills att jag sen började jobba 14. Var för första gången på väldigt länge sen till jobbet oxå men har ju min flextid så vi får ju göra så. Hoppas min vän mår bättre snart och att hon inte behöver vara kvar där mer än tills i morgon.

Har haft fullt upp hela kvällen och tog igen mina sena minuter efter arbetstiden ist.

Nu så är jag hemma har diskat lite och nu så ligger jag i sängen och lyssnar på min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar