lördag, januari 10, 2009

Småplock och msn

Nej men titta jag hinner få in ett inlägg i dag trotts att jag inte trodde det höll lite på att glömma bort det oxå om jag ska var ärlig. Har väll alltså inte mycket att skriva för då glömmer man inte.

Varit på jobbet hela kvällen kul och trevligt :-)
Nu är jag hemma sen några timmar eller ja två timmar ca. Har pratat med folk på msn och Diskat fattar inte varför jag sammlar på mig så mycket disk att det aldrig får plats i stället när jag väl diskar jag borde ju lära mig att diska efter varje måltid nån gång ju. osså har jag pratat med lite fest folk oxå hehe hoppas nu dom får kul i kväll jag orkade verkligen inte följa med mår ju inte så bra än och jag jobbar ju i morgon med och ligger redan massa efter med sömnen.
Nu så blir det att fortsätta prata lite på msninnan det blir natti, kanske hinner städa en bänk till i köket oxå under tiden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar