lördag, januari 10, 2009

Charmen med sovmorgon :-)

Jag har efter alla år nu kommit på charmen med sovmorgon, Jag har ju alltid varit en sån som vaknar ganska tidigt och då även går upp, men nu när jag inte mått riktigt bra så har jag sovit mer på morgonen och förmiddan och det är ju hur skönt som hellst har jag kommit fram till :-p
Jag röstar därför för att alla ska få fler sovmornar:-D
Har varit vaken ganska så länge iof men legat kvar i sängen och gjort allt det jag skulle göra i dag, fyllt i försäkringskassa papprena och ringa dit med frågorna jag hade, Jag fattar inte hur man kan få till en så extremt krånglig blankett jag hatar såna papperverkligen.

Nu har jag just gått upp och duschat och snart ska jag väll göra mig lite iordning till jobbet oxå.

Nä nu ska jag kolla lite andra sidor innan jag ska till jobbet :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar