onsdag, januari 14, 2009

P.S. I Love You

Somnade alldeles för sent i natt men kunde verkligen inte sova försökte verkligen men inget funkade var bara inte trött. Vaknade iaf ganska tidigt i dag och bestämde mig för att intesomna om för då hade jag ju sovit hela dagen och jag måste ju vända på dygnet nu.

Så då valde jag att ligga kvar i sängen och titta på en film för att ändå vila lite men inte sova.

Filmvalet blev P.S. I Love You en underbar fin sorglig rolig film en riktig snyft film. Jag är inte i vanliga fall en sån person som sätter mig och grinar till nåt som bara händer på en film, men den här filmen fångade mig verkligen och fick mig på fall nästan direkt. En romantisk, vacker, fin, sorglig film.

Så nu så har jag då grinat av mig för den här månaden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar