lördag, januari 31, 2009

HELG :-D

Snacka om underbar helg, för det första så är det här min första lediga helg på 4 veckor så den var efterlängtad på riktigt.
Började med att jag flexa hem 16.30 ca i går, Ellie hämtade mig på jobbet och vi åkte hem till mig bytte om och fixade till oss så vi såg lite normala ut iaf. Blev lite käk ett par portar bort ;-) sen bar det av mot rosvalla för att se lite på gästabudscupen och där blev vi kvar under kvällen, såg lite kul folk massa gammla festisar ju det var tider det.
men ja jag gick ju upp tidigt som fan i går morse så jag var lite trött och Ellie var ju fortfarande lite sjuk så hon var nog med lite trött så blev inte att sitta där hela natten iaf men åkte väll vid 23 eller nåt.

I dag så har vi mest flummat runt :-P var på stan en sväng jag hade lite jag behövde som en ny foundation bland annat osså blev det en tur på systemet oxå ;-)
Tog oss hem och spela lite yatzy och snacka lite med folk på msn, jag har saknat dom här tiderna och den bruden. Patrik kom sen med på eftermiddan så då blev det till att vi utmanade honom i yatzy oxå gick super bra :-P
Ellie körde oss till ica ( Tack för skjutsen :-) ) sen åkte hon hem . Och jag har just ätit hamburgare som Patrik så snällt gjort åt mig, han är så duktig så min lilla älskling. Osså har vi druckit lite öl alldeles för länge sen sist.

Nu så håller jag på med efterrätten väntar för tillfället på att kladdkakan ska bli klar i ugnen.
Sen lär det väll kanske bli lite tv spel och kanske nån film och såklart massor av mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar