torsdag, januari 22, 2009

Seg förkyld dag

Segt att gå till jobbet i morse, saknade att få vakna med en kram av min älskling, Vaknade ist av ljudet av en hemsk väckarklocka och kom på att jag faktiskt låg ensam i sängen och dessutom var tvungen att gå upp och gå tll jobbet. Hade ont i halsen när jag vaknade kändes som jag hade en taggtråd genom hela halsen eller nåt, är oxå jätte snuvig så inte alls skoj. Hela dagen har gått segt och jag trodde aldrig jag skulle få komma hem, varit extra trött i dag kan inte förstå varför ;-)

Väll hemma så har jag i stort sett bott i tfn, är så kul att få upp lite kontakt med en del människor igen, en del som man saknat att ha i sitt liv, blev x-antal timmar i tfn med henne.
Nu blev det ett tag med Patrik oxå :-) Ligger i sängen redan och har väll en liten plan på att det här blir en tidig kväll. kanske lyssnar lite på min hör bok oxå om jag hittar åt var jag somnade i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar