tisdag, januari 20, 2009

Äntligen här

Äntligen här, japp i går efter jobbet åkte jag hit till min Patrik :-) fick jätte god mat ( Filé och potatisgratäng) när jag kom fram osså blev det lite film och mys kväll.

Jag hade massor av planer för den här dagen, skulle ut och gå en jätte lång promenad hade jag tänkt mig iaf men ja nu blev det lite ändringar i det, det blev till att åka och handla ist för väder gudarna tänkte nog inte på att jag inte hade packat med mig regnstället.
Nu har jag iaf kommit tillbaka efter att ha gått och kikat i lite affärer här, finns ju inte så många men ja man får ta det som det är.

I kväll så var det då jag som skulle stå för maten så då har jag lite att göra sen. blir inget avanserat ugnsstekt falukorv och potatismos tänkte jag väll wv kanske det blir nån liten efterrätt oxå man vet ju aldrig. Hade tänkt mig en myskväll med film även i kväll men vi får se vad älskling har för planer oxå...

Jag har lånat Patriks dator en stund nu medans han får vara på jobbet och ha jätte kul när jag bara sitter här hemma och haft sovmorgon och varit ute och handlat och nu bara sitter här och slappar och funderar på att kanske ta mig en öl och se nån film :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar