fredag, januari 09, 2009

För små garderober.

Ledig dag i dag:-) Det är alltså nu jag ska berätta vad jag gjort hela dagen hmm jag gick i pyamas fram till ca 15;-) riktigt skönt att bara flumma runt och vara ett rktigt mys mongo i bland ( jag kanske är det lite väl ofta men iaf )
Försökte mig på att städa lite i mina garderober i hopp om att få in mina kläder där men till min stora fasa så även fast jag INTE har NÅGRA kläder alls så får jag fan inte plats och då bor jag själv oxå tänk om jag skulle behöva dela garderob... Fast när den dagen kommer så delar jag iof gärna med mig för en så rolig saks skull. Iof så är det kanske inte konstigt att mina garderober + byrå är fulla jag kan ju inte kassta eller göra mig av med kläder jag är verkligen värdelös på det. Jag har vissa kläder kvar som är sen jag gick första året på gymnasiet till och med hmm kan inte ha alla kläder och vissa använder jag bara inte men varje gång jag tänker rensa så tittar jag på mina plagg och alla kläder har ju sin lilla historia ju någon upplevelse jag haft i dom allihopa. Skulle jag ta bort allt jag inte använder skulle garderoberna vara tomma och jag deprimerad. Jag tror jag kommer behöva hjälp eller iaf sällskap den dagen jag ska göra ett nytt försök att göra mig av med några av mina kläder frågan är bara vem jag ska be om den hjälpen.

Fick en liten överaskning förut när Patrik ringde, jag hade inte trott jag skulle få prata med han förrens tidigast på tisdag eftersom jag har jobbat sent nu och han börjar ju tidig så han sover när jag slutar, och i helgen så ska han jaga och jag ska jobba. Så blev en väldigt glad överaskning när tfn ringde :-)

Det har blivit lite tv tittande på dan oxå osså har jag varit ner till Ida på hennes jobb men var bara dit för jag behövde handla en sak hade inte så stor ork att stå där så länge så blev bara 50 min i dag.

Tittade lite på let´s dance men jag har ju ingen sån där favorit i år som jag brukar ha, iår tycker jag väll inte om någon av deltagarna egentligen så ja vi får se om jag orkar följa den där skiten eller om det blir som i kväll läsa bloggar och titta lite då och då :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar