torsdag, januari 29, 2009

Fixat och Donat

Börjar bli alldeles för många tidiga mornari rad, nu så vill jag snart ha en sovmorgon. Jobbdag i dag, en bra men händelserik dag.
Promenad hem sen blev det en tur till Jysk och sen även en snabb tur till Ida på hennes jobb.
Väl hemma så har jag bakat rågkakor :-) inte bara åt mig tanken var åt nån annan så hoppas dom går hem ;-)
Har även plockat undan lite osså har jag tvättat och sett på tv och mitt i allt det så har jag hunnit med att pratat med både den ena och den andra i tfn, blev några timmar i tfn, vet inte hur jag hunnit med allt nu när jag tänker efter men kanske var lite effektiv i dag för en gångs skull.

Nu så har jag iaf tagit mig hela vägen till sängen och ska ta och lyssna lite på min bok och sen sova för har ju en tidig dag till kvar innan jag får sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar