söndag, januari 11, 2009

piggnat till

Piggnade till lite sen efter ett tag på jobbet men kände mig lite seg innan dess.
Den här dagen har väll varit som dom flesta andra arbetsdagar, bloggen blir lite tom när jag jobbar men kan ju inte skriva om det heller och när jag jobbar är det ju inte mycket annat som händer iaf inte då jag jobbar kväll och ligger i sängen typ fram tills jag börjar.
Var iaf en bra kväll det här oxå.

Efter jobbet så har jag plockat undan lite iköket och bytt lite dukar och så, hade velat damsuga med och skura golvet men hmm kändes som att jag inte skulle bli utnämnd till årets bäsa granne då direkt och hehe det blir jag nog inte iaf men man behöver ju inte göra allt för att störa dom gammla människorna som är trötta efter sina långa liv, dom går säkert och lägger sig jätte tidigt så då ska man nog inte damsuga vid 23 på kvällen får bli i morgon innan jobbet ist är iaf målet sen får vi se när jag behagar gå upp ;-)
Somnar jag nu snart så kanske jag hinner med nåt innan jobbet i morgon.
Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar