söndag, januari 04, 2009

Massa snö

Tiden bara springer i väg i bland. Det började snöa tidigt i morse och höll på hela förmiddan.

Sov väldigt dåligt förra natten först var jag sen i säng sen kunde jag itne riktigt sova pga diverse orsaker. I morse ringde Patrik som jag sagt han skule göra när han skulle ut och åka så höll han lite sällskap innan jag somnade på riktigt vd 8 sen sov jag bort hela förmiddan men det var otroligt skönt. Tassade runt i nattkläder enda fram till sena eftermiddan då jag och Ida var ute och åt och sen handla vi. Efter handlingen följde jag med till henne och vi plocka i ordning lite, Jag har nu omorganiserat allt i deras kylskåp och 2 skafferier så hmm undrar hur bra dom kommer hitta närmsta dagarna, jag är iaf otroligt nöjd med min prestation allt fick plats tillslut :-)
Sen så åkte jag och Ida hem till mig och spela lite tv-spel :-) fan vad bäst vi var på det då hehe lite träning kan nog behövas för oss båda tror jag;-)

Nu så ha vi iaf fått snö till vår stad oxå hmm jag har för mig att jag bad om det till i julas så känns som att det är lite sent nu kanske det är ju över jul man vill ha det så där vitt och fint ju.

Nu har jag just kört hem Ida och jag tänkte försöka mig på att sova nu så det inte blir likadan dag i morgon som det var i dag, jag måste ju dessutom vända tillbaka dygnet nu när jag snart ska börja jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar