måndag, januari 05, 2009

Vaken!!!!!!!!!

Klar vaken och huvudvärk och ja vad finns det att göra? jag behöver verkligen vända tillbaka dygnet oxå eftersom jag snart ska jobba igen.

Vad är det för fel på mig egentligen ? nån som vågar svara på det kanske? är det så mycket begärt att man vill känna sig lite omtyckt i bland?
Jag orkar inte bry mig det är natt jag har tråkigt och ja jag orkar inte bry mig.

Tack Diana för pratstunden jag behövde verkligen den.

Och varför kommenterar ni i min msn eller via mail eller sms skriv det här eller skit i det helt.

Har fortfarande inte somnat och nu är kl 02.30 men nu ska jag göra ett tappert försök iaf. God natt på er

1 kommentar:

  1. Så lite så gumman! Tack själv för pratstunden, har hjälpt mig att hålla mig vaken och det är alltid kul att prata med dig. Blir det fler dagar som idag så ring, smsa eller skriv på msn om du vill prata föra tt bli av med det eller tänka på annat. Finns här gumman o vet precis hur du känner i sånt läget.

    Hoppas du kan sova nu då du gör ett tappert försök. Funderar på att lägga mig och göra ett tappert försök att gå upp imorgon bitti till kl 9.00 men vette tusan om jag lyckas med det. Känns som att jag gör som tidigare dagar, inte hör det och sover förbi det. Har nämligen blivit dundertrött och vill sova. Men får se om jag klarar mig till 5 iaf, då brukar det gå enklare resten av tiden.

    Nej nu ska jag inte trötta ut dig i kommentaren längre :-P Sov gott gumman kramar

    SvaraRadera