onsdag, januari 07, 2009

Nice morgon

Vad skönt det var att få sova på morgonen igen, dagturer är nog inte min grej just nu. Jag har haft en underbar morgon sovit bra drömmt riktigt trevliga drömmar ;-) Synd det bara var drömmar :-( men vaknade iaf med ett leende på läpparna :-P osså har jag ju faktiskt hunnit med att göra en matlåda att ha med till jobbet oxå, blev kyckling i grönpepparsås och ris och en burk med sallad.
Nu så är det snart dags att gå jag tänkte mig ju en liten promenad på vägen till jobbet och ska hinna in på ica och handla lite osså måste jag på apoteket och hämta lite medicin oxå.

Nu är det dags att blåsa håret och sen dra till jobbet är så kul att jobba visst skulle det kunna vara kul hemma med men jag har varit hemma så länge att jag kommit på att jobbet är roligare.

Undrar just hur det går för min lilla raring att jobba i dag då efter all ledighet :-P måste varit skönt för han med att få gå upp tidigt på morgonene :-D tihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar