lördag, januari 17, 2009

Bak

Usch morrnar är inte alls min grej, lika trött i fag igen när jag skulle gå upp, men vaknade iaf och det var ju tur det.
Tiden på jobbet bara sprang i väg fattar inte var den tog vägen men ja i bland så är det ju skönt så man får gå hem och ta det lite lugnt. Fat blev ju inte så lugnt när jag kom hem i dag började med att baka rågkakor direkt när jag kom hem, tar ju så jätte lång tid när degen ska jäsa massa gånger och lång tid. Men nu så är mina rågkakor klara och jag har även hunnit städa undan efter mig redan, kors i taket. Har ställt fram saker och förberett inför morgondagens bak oxå, då blir det andra bullar ;-)

Nu så siter jag och pratar lite via msn;-) ska väll snart ta och hänga lite tvätt sen så blir det film för min del innan det är natti natti här. Kanske kommer in nån bild i det här inlägget senare oxå.

Färdig bakat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar