torsdag, januari 15, 2009

Bättre än förväntat :-D

Var inte så jobbigt att gå upp i morse trotts att jag sov väldigt dåligt och lite i natt gick bättre än förväntat att vakna :-D, blev dessto tröttare sen framåt dagen ist. Var en ganska tuff ansträngande förmidda i dag men sen så lugnade det ner sig lite. Piggna till lite av promenaden hem från jobbet men sen så råkade jag sätta mig i soffan och sätta på tv för jag tänkte ta det lite lugnt en stund inna jag börja med dagens hemmasysslor och då så var det ju kört somna till ganska så direkt men som tur var så ringde Patrik och väckte mig inom 10 min. Vill ju inte sova på eftermiddan så där nu när jag haft så svårt att sova på nätterna. Nu har jag iaf plockat undan en del här hemma och ska bara hänga upp tvåtten nu sen blir det en film i sängen i hopp om att kunna somna efter det men känner mig lite tröttare i dag så kanske finns en chans för mig :-)

I kväll blir det filmen Harold and kumar Escape from Guantanamo Bay säkert ganska gammal film det med men ny för lilla mig ;-) och hörde nyss att den skulle vara bra så jag vet ju vem som ligger risigt till om den inte är det hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar