fredag, januari 16, 2009

Slapp fredag med bl.a Let´s Dance

Var så enormt trött i morse tror sömnbristen börjar komma i kapp mig nu för ja har nog gått och gäspat nästan hela dagen i dag måste ju sett så otroligt bra ut.
Dagen har flytit på och rätt vad det var så var det dags att gå hem från jobbet igen :-)

Pratade lite med en kompis i tfn på vägen hem är ju lite roligare att gå om man har nån att prata med samtidigt. Sen han jag bara lägga på med henne så blev jag fast i tfn igen :-D

Sen så har den här fredag kvällen mest innehållit massa slappande framför tv, har tittat på Let´s dance har inte riktigt bestämt mig för vem jag håller på men jag har lite svårt för blondinbella så hoppas på att hon åker ut ganska så snart iaf men det får man ju alldeles strax veta .

Nähe Blondinen blev kvar ännu en vecka, och Linda åkte ut tycker nog att det fanns några fler som stod på tur att åka innan henne men men så kan det gå. nu är det bara hålla tummarna inför att rätt åker ut nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar