onsdag, mars 04, 2009

Tidknyckare!!!

Jag tror att det är någon som knycker min tid och jag vill nu ha den tillbak. Ja det känns liksom som att alla andra har många fler timmar på sina dygn än vad jag har på mina.
Har inte haft en lugn stund i dag, upp tidigt för att hinna tvätta, plocka undan så gott det gick på förmiddan, skulle sen städa hos råttan men upptäckte att mitt pellets var slut så var bara att skynda i väg och inhandla det. Skynda hem och lämna det jag handla till råttan och sen i väg på jobbet.

Väl på jobbet så försvan iaf stressen lite för även om jag visste att jag har massor att göra så var det ju inget jag kunde göra iaf när jag var där.

Nu är jag hemma och har plockat lite mer hängt sista maskinen tvätt som inte han klart innan jobbet och städat hos råttan osså har jag försökt få till en ok pakning.
Men nu har jag även kommit på en sak till eller jag har nog egentligen alltid vetat det, jag är VÄRDELÖS på att packa hur jag än gör så blir det för mycket även om jag gör om och plockar bort flera gånger så blir det för mycket! Suck får kolla på det en gång till i morgon helt enkelt.

Så var har då all min tid i dag tagit vägen???? Vem har varit såfräck och stulit den? GE DEN GENAST TILLBAKA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar