onsdag, mars 18, 2009

Mycket fast lite

Har haft att göra hela dan i dag eller egentligen inte mycket mer än jobb och sen APT. Efter det har jag Varit och hälsat på hos Ida på jobbet en stund när jag ändå var tvungen att handla sen har jag lyckats fått till mitt trådlösa nät igen så skönt att slippa ha en sladd liggandes genom hela lägenheten. Har tvättat lite och Pratat lite i tfn så ja det är allt jag gjort men känns ändå som att jag gjort massor för jag är så toktrött och så här trött borde man inte bli av att inget göra.

Har just kollat på grey's anatomy och nu är det absolut dags för mig att gå och sova.
Jag som brukar vara så pigg eller hmm kanske fel ord men brukar inte kunna sova utan bara vila men nu känns det som att jag verkligen kommer kunna sova i natt och då även fram tills klockan ringer i morgonbitti. Hoppas på det iaf.

Jag saknar min älskling så extremt mycket känns som evigheter sen vi sågs sist fast det bara är sen i tisdags förra veckan. Känns som en evighet tills jag kommer kunna träffa han igen oxå usch vad jobbigt det ska behöva vara. Har iaf fixat en liten grej tills nästa gång vi ses :-P men är väll bäst att inte skriva vad här för man vet ju aldrig vem som läser och när...

Sov gott på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar