måndag, mars 02, 2009

Snö igen

Blev med sällskap på stan sen iaf fast var ju en del turer fram och tillbaka innan. Jag skulle bara köpa ett par byxor det var hela tanken, men det slutade med att det blev lite mer grejer som jag behövde oxå, eller ja jo det behövde ja.
Åt med Ida på ambrosia oxåvar väll så där gick att äta iaf.
sen blev det jobba och rätt va det var när man kolla ut genom fönstret så bara vräkte snön ner.
har haft en bra kväll på jobbet iaf så det var ju skönt det.
Nu så har jag kommit hem har pratat med Patrik lite osså har jag strulat med den nya tfn dosan jag fått nu när jag bytte operatör går så där underbart illa så jag börjar bli på dåligt humör så för tillfället så har jag gett upp den delen får bråka med den en annan dag ist.
Nu så är det nog sov dags iastället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar