lördag, mars 28, 2009

Några dagar bakåt

I torsdags var vi som jag skrev ute hos mamma och sköt lite luftgevär och sen övergick vi även till lite salongsgevär:-) Filip var oxå med och lekte lite. Vi hade väll inte så mycket vettigt att skjuta på så fick bli mammas gammla krukor som hon ändå skulle slänga kan ju säga det blev ganska skitigt och smuligt men vi var duktiga och städa efter oss.

Bjuder på ett par bilder oxå :-)
På kvällen fick jag jätte god köttfärsås och pasta sen blev det att se lite hockey eller ja det var ju lite svår sett då bilden strula en hel del så blev lite radio och spel oxå :-)
I går blev det att jobba vaknade och kände mig lite halvförkyld eller har ju kännt så ett tag men hade lite mer hosta men gick till jobbet iaf. På kvällen gjorde vi plankstek, blev jättegott. sen blev det lite spel och tv bara slapp kväll, och jag blev mer och mer förkyld så sjukanmälde mig oxå nu i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar