tisdag, mars 10, 2009

händelserik helg!

Då var man hemma igen då eller ja nästan hemma iaf nu är jag hos Patrik.
Helgen har varit toppen.


I fredags så åkte vi till Lillhärdal i härjedalen, oj så mycket minnen och så mycket snö jag saknar verkligen vintrarna i norr.
Var hur fint som hellst där uppe och vi hade ju hela tiden jätte trevligt sällskap oxå. När vi kom upp så blev vi bjudna på jätte god mat och sen blev det lite "små" festande, tog ganska bra det där lilla var ju inte människa på bra länge efter... På lördagen var det ju tänkt att vi skulle vara med på rävjakten men nope vi ändrade planerna då det var mycket snö och ingen skare så man sjönk ju ner hur långt som hellst.

Vi åkte och satte oss på en is och fiskade och grilla istället mycket trevligt och kul och var ju bara så länge sen sist jag vinterfiskade o jag älskar ju vinterfiske. Blev inte så mycket fisk men jag och Patrik fick varsin abborre och en annan tjej fick en lake.
På kvällen blev det midda i bystugan osså blev det lite drickbart oxå.


Söndagen tog vi det lite lugnt på innan vi skulle hem. Åt på ett kondis i sveg på vägen hem oxå.
Bilresan hem var lite seg i det enormt tråkiga vädret bara snöande vart man än tittade hela vägen ner men tillslut så kom vi fram.


Jag stanade kvar hos Patrik tills i dag så vi har haft två jätte lugna mysiga dagar bara för oss själva nu som vi använt till att ligga och se på massor av filmer bara osså laga Patrik jätte god mat till mig i dag oxå innan jag skulle åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar