tisdag, mars 10, 2009

Biljävel

Haha så klockrent vilken tajming. I torsdags innan jag åkte till jobbet från mamma så upptäckte jag att mitt avgasrör hängde nästan ner i marken men ja då blev jag tillsagd att hänga upp det och sagt och gjort det gjorde ja iaf efter jobbet sen på kvällen, hängde väll så där halv illa men kom iaf fram till min älskling men såg då att det inte alls velat hänga kvar men då var jag ju framme så fick vara så titta inte mer på det då det var ju helmörkt ute. I dag när jag skulle åka hem så titta jag lite mer på det och såg att det var helt av snacka om att komma så olägligt som det bara går när man inte ens är hemma och när man måste köra. Skulle rycka bort det helt så det inte släppte och någon annan bil fick det på sig men det sket sig för var ju omöjligt att få bort det det verkligen satt fast med allt annat under bilen så knöt fast det ist och ja jag tog mig hem men bilen låter och skiten är ju fortfarande sönder så måste ju iaf laga skiten nu suck säger jag bara det här var ju inte vad jag räknat med just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar