tisdag, mars 03, 2009

Slask och Plask

Var en sväng med Ida på stan och sen i väg och solade på förmiddan i dag:-) skönt som fan och hoppet finns ju om att man kanske kan lyckas få iaf en liten aning färg.

Sen så bar det av till jobbet, Promenad i snöslasket både dit och hem usch usch. Jag gillar snö det är inte alls det men jag gillar inte slasket och plasket, man blir blöt o fötterna och det är allmänt retligt att gå i det oxå. Snö ska vara vitt och fint och ligga som ett litet täcke på marken inte som stora slask pölar så man inte kommer fram.

Jag har fått lite nya grejer att göra på jobbet eller ja en ny grej, ska bli jätte roligt iaf jag ska tillsammans med en till ( som varit själv att ta hand om det förut) Ha hand om våra studenter, det ska bli jätte skoj, så det ser jag fram mot.

Nu är det dags för att se klart en film jag började se på förut, tror inte den är så där överdrivet bra men ska iaf se klart den tänkte jag sen blir det natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar