måndag, mars 02, 2009

Dålig dag i går.

Ja då började det bli dags att kliva upp snart då. Jag har set lite film och fixat upp lite bilder nu oxå :-)

Om ett par timmar blir det stan sen jobbet.

I går var jag på jag tror årets sämsta humör inte mycket som var bra då inte och inte många som gick att prata med men tror bara jag behövde få vara helt för mig själv utan störningar alls i går för när det bara var tyst och lugnt och bara jag så lugna det ner sig lite men sen var det ju ett evineligt skrivande överallt så för alla er som jag ignorera på msn o tfn eller det var ju inte så jag gjorde heller. Jag stängde av ljudet på datorn och tfn så missa det helt enkelt, jag tog min mp3 spelare och la mig i sängen och lyssna på min bok jätte tidigt på kvällen och i den där spelaren var jag instängd sen halva natten så sorry till er som hörde av er jag hörde inget annat genom mina lurar.
Men i dag tror jag det är lite bättre jag har fått vara i fred och jag har fått sova iaf lite så känns bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar