söndag, mars 01, 2009

1:a Mars

Fattar inte vad tiden går fort tyckte nyss det var jul och nu är det redan första Mars :-)
Jobbat i dag så nu var helgen slut men har fyra kvällar kvar att jobba nu innan jag blir ledig.

Inte hänt mycket annars jag är inte på mitt allra bästaste humör i dag har jag kommit på men är kanske tur jag får vara för mig själv lite då så det inte går ut över nån annan iaf utan jag får sura för mig själv lite.

I morrn blir det att gå på stan, är egentligen inte sugen men måste hitta ett par byxor så det är bara att dra sig ner på stan men ska inte göra nåt annat än leta efter mina byxr och sen inget mer eller jo har ett ärende till iof. Blir inget kollande i varenda affär iaf det är ett som är säkert för det orkar jag inte.

Nu blir det att fortsätta pyssla lite här sen blir det bara film resten av kvällen.

1 kommentar:

  1. hej gumman!
    Hoppas du hittar ett par byxor när du ska ner på stan o att det går bra på jobbet för dig!?
    Hur är det med magen? blivit något bättre för dig nu eller är det som förut?
    Håller tummarna stenhårt för att du ska få positiva svar och tänker på dig.
    kramar

    SvaraRadera