söndag, mars 15, 2009

Hoppas på en vändning :-)

Nu kanske äntligen allt har vänt och jag börjat få lite tur igen eller iaf så finns hoppet om det. Gunnar håller på att fixa min bil med avgassystemet och allt och jag har bokat besiktining tills i morgon så nu är det bara att hålla tummarna att den går igenom men med tanke på allt som skitit sig sista tiden så borde jag väll kunna få ha lite tur.

I kväll så åker jag med mammsen hem till dom så jag kan passa på att tvätta bilen lite i morgon bitti när den ändå är där ute nu då innan besiktningen går ju knappt komma in i den heller för jag har ju halva livet i bilen oxå

Nu ska jag snart i väg till jobbet tänkte gå förbi Ica på vägen oxå och köpa med mig nån midda.

Kommer hem i morgon igen nån gång då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar