lördag, mars 14, 2009

Melodifestivalen mm

Seg morgon/förmidda i dag fick inget alls gjort eller jo jag prata med lite vänner.
Åkte ner till Ida på hennes jobb en snabbis innan jobbet i dag och köpte lite att äta på jobbet sen.
Gick till jobbet och gjorde det jag skulle.

Såg en del av röstningen från melodifestivalen oxå i förbifarten ja jag vet inte vad jag ska säga men hmm inte min favorit direkt och jag tycker att det var väldigt fel som vann.

Blev en långpromenad hem fran jobbet i dag, liten omväg men nu så är jag hemma och har pratat lite med en kompis och sitter och läser lite bloggar.

Hade även fått ett mail när jag kom hem som gjorde hela min helg och troligen även början av nästa vecka :-P

Nu blir det till att sova ska bli så skönt så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar