måndag, mars 16, 2009

Bilbesiktning.

Vaknade jätte tidigt i morse och misstänkte starkt att jag hade uvi så hällde direkt i mig ett paket tranbärsjuice och tror faktiskt att det funkade.

Åkte in till stan hämtade Ida och sen ner till besiktningen dom hitta lite bra att veta saker men inget annat så det känns skönt nu får jag åka ett år till om jag lyckas hålla bilen hel :-)

Har även varit på stan en sväng och köpt lite saker dock inget till mig själv bara till andra.
Sen var vi och handla massa mat och så o nu så sitter jag och väntar på att Ida ska packa in varorna så ska vi hem till mig en sväng sen och lämna mina varor och hämta mina träningskläder. Japp ni läste rätt träningskläder jag ska åka och träna kanske slöt att åka till träning men är en bit... Men ska bli kul att träna här har aldrig varit på det här stället men tänkt skaffa kort där så bra att prova på innan kanske.

Nä dags att åka nu, Tack för lånet av datorn Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar